WAŻNE!!!

PRACOWNIK PRZED BADANIAMI POWINIEN ZAOPATRZYĆ SIĘ W SKIEROWANIE NA BADANIA MEDYCYNY PRACY! Takie skierowanie wystawia pracodawca.

Wraz ze skierowaniem na badania lekarskie należy zabrać ze sobą dowód osobisty. Skierowanie powinno być czytelne i zawierać informacje o stanowisku pracy, które dotyczy pracownika. W związku z tym powinny się na nim znaleźć informacje o czynnikach szkodliwych i narażeniach związanych z tym stanowiskiem pracy.

Na wizytę potrzebne jest skierowanie

Badanie kierowcy przeprowadza lekarz medycyny pracy uprawniony do takich badań.
Do kierowania na badania kierowców zobowiązany jest ustawą przedsiębiorca lub inny podmiot wykonujący przewóz drogowy. Także koszty badań lekarskich pokrywa przedsiębiorca

INFORMACJA DOTYCZĄCA WIRUSA COVID-19

Podczas trwania epidemii wirusa COVID-19, badania madecyny pracy będą wykonywane wyłącznie online. Podczas rezerwacji nie będzie dokonywana płatność. Dopiero po zarezerwowaniu wizyty i przesłaniu skierowania lekarskiego, lekarz specjalista medycyny pracy skontaktuje się z tobą w sprawie dokonania platności, oraz metody konsultacji online. Możliwość wysłania skierowania na badania medycyny pracy, będzię podczas rezerwowania wizyty.

Skierowanie.com

Zapraszamy do zapoznania się z możliwością wygenerowania (i wydrukowania) skierowań w formie elektronicznej poprzez serwis Skierowanie.com

Nowe konto w systemie Skierowanie.com zakładamy poprzez wejście na podaną stronę [DARMOWE E-SKIEROWANIE] następnie klikamy przycisk Zarejestruj się.

W następnym kroku należy uzupełnić pola formularza potrzebne do logowania do systemu oraz do wystawienia faktury. Trzeba pamiętać, żeby wypełnić wszystkie pola oznaczone czerwoną gwiazdką.

Po uzupełnieniu formularza należy nacisnąć przycisk Zarejestruj, po czym ukaże się komunikat o pomyślnym utworzeniu konta w systemie. Jednocześnie na podany adres e-mail wysłana zostanie wiadomość potwierdzająca aktywację konta.

Od tego momentu użytkownik może zalogować się do portalu korzystając z loginu i hasła podanego w procesie rejestracji.